Klachtbehandeling
Als u een klacht heeft
Wat kunt u allereerst doen?
Hoe kunt u een klacht indienen?
Een klacht kunt u schriftelijk indienen door het klachtenformulier in te vullen. Dit formulier stuurt u dan naar de Afdeling Klachtenbehandeling van BC Group. U kunt ook iemand machtigen om dit voor u te doen.Â
BC Group
Afdeling Klachtenbehandeling
Telfordstraat 51
8013 RL Zwolle
Om welke informatie gaat het?
- uw naam, adres en woonplaats
- de naam en functie van de betreffende medewerker
- de reden en inhoud van uw klacht
Wat gebeurt er met uw klacht?
Nadat de Afdeling Klachtenbehandeling uw klacht heeft ontvangen wordt deze doorgestuurd naar de directie van BC Group. Deze zal de klacht vertrouwelijk en onder geheimhouding behandelen. Zij onderneemt snel actie naar aanleiding van uw klacht en zal uitzoeken wat er precies is gebeurd. Op deze manier werken we ook aan de verbetering van onze dienstverlening. Aarzel dan ook niet om contact met ons op te nemen. Vervolgens zal een van de directieleden u een uitnodiging sturen om in bijzijn van de betreffende medewerker uw klacht in een persoonlijk gesprek te komen toelichten. Zelf kunt u natuurlijk ook iemand meenemen ter ondersteuning. Met elkaar zullen we proberen om tot een goede oplossing te komen. Uiterlijk binnen twee weken na het gesprek ontvangt u een schriftelijk verslag van dit gesprek en een bevestiging van wat er afgesproken is en tot welke bevindingen partijen zijn gekomen. Binnen zes weken na indiening van de klacht dient deze te zijn afgehandeld. Deze termijn kan na overleg met de indiener met maximaal vier weken worden verlengd.Â
Als u toch nog niet tevreden bent
De Nationale Ombudsman
Bezuidenhoutseweg 151
Postbus 93122
2509 AC Den Haag
of bellen naar:
0800-3355555
Klachtenformulier
Dit formulier kunt u gebruiken als u een klacht wilt indienen:
Of download het klachtenformulier en stuur het naar:
BC Group
Afdeling Klachtenbehandeling
Telfordstraat 51
8013 RL Zwolle